Kingdom of the Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Martelkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:01 pm

Orduin liep met Avari geketend naast hem een trap af.. De toren was vervult van stank, en overal waren orks, die naar haar kleren grijpten, maar waar een zweepslag als straf op stond..

Orduin hield halt bij een open kerker, en trapte haar de geplaveide kuil in, tussen de beenderen en menselijke resten. "En daar blijf je voorlopig even..." Zei Orduin met een zelfvoldande grijns op zijn gezicht.

Hij trapte een slapende ork wakker, en gaf hem eenj zweepslag. "Jij let op deze gevangene, en als ze gedeerd wordt, ben jij degene wiens hoofd ik eraftrek.." Hij pakte zijn korte mantel op, en liep door..
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:07 pm

l*l zei avari.
''ik krijg je nog wel'' zei ze.
''wacht maar ik zal gered worden en dan zal jij aan het zwaard geregen worden'' avar gaf een trap tegen een oude stoel dat er stond.
''en wat kijk je mij aan lelijk zwijn dat je bent '' avari was behoorlijk kwaad. en ging tekeer als een man..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:10 pm

Een paar uur later, 's nachts, kwam ORduin terug. Hij had zijn kleren nog altijd aan, en stapte de kooi binnen. Geen andere aanwezigen...

Hij pakte zijn zweep, en sloeg er mee tegen de grond.. "Nu.. Ik weet wie jij bent, has-sharlob... Ván wie jij bent.. Wanneer jij betn gekomen naar Arda.. Ik weet alles. Dat heb ik geleerd." Zei hij met een vuile grijns. "Vertel me alles over Osgiliath.. Zo niet.." Orduin bevoelde de haken aan de randen van zijn zweep... "Dan krijg je een zweeplsag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:19 pm

Avari liep naar arduin ..
''wil je echt alles weten over Osgiliath'' zei avari .
'' dan stel ik je teleur '' Avari keek orduin lachend aan en liep weg ..
orduin zal me toch nooit slaan dacht ze..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:22 pm

Odruin's gezicht verstrakte, en hij hief zijn zweep. De gehaakte punten raasden twee, drie keer over Avari's rug, en haalden ahar vlees open.. "Ik verwachtte toch echt een slimmer antwoord..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:25 pm

Avari lag kreunend op de grond. maar ze zou niet opgeven.
'' dan zal je toch met iets beters moeten komen orduin'' zei Avari zachtjes.
''jij gata dit niet winnen orduin, teorak zal me redden als de tijd gekomen is ''
'' dat is iedergeval zeker . deze oorlog winnen wij'' Avari schreeuwde die woorden keihard uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:27 pm

"geloof me, DAT *klap* GEBEEURT *klap* NIET *klap*" Hij keek haar met zweet op zijn voorhoofd aan, en gaf har nog een tik met zijn zweep.. "Geloof me, jij zal doen wat ik wil, als ik met je klaar ben.." Hij trapte haar, en hurkte bij haar neer.. "Wat zou je me wél gunnen dan.. Ik zal je niet aanraken.. Zoalng je naar me lusitert..." sistte hij doods.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:34 pm

''Wat ik jou zo gunnen?'' zei avari

''ik gun jou de [b]DOOD[b]''
''de hel en alles er om heen '' en ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT dienen of naar je luisteren .
avari keek orduin hijgend aan . geloof me orduin .. mij zul je Noooit klein krijgen..
'' en teorak zal je verslaan'' als jij het even niet verwacht '' als je ligt te slapen'' maar hij zal mij redden en jou DODEN!!. schreeude avari ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:36 pm

"geloof me maar Avari Niemendal.." Orduin btacht zijn mond dichter bij die van haar. "Jij zal zwichten..." Hij trok zijn zweep nog eens, en pakte Avari bij haar harne op.. Hij liet zijn zweep op haar neerkomen, en trapte haar nog eens in haar maag, alvorens te vertrekken uit de smerige cel. "En daar blijf je rotten, totdat je mij dient.." Een ork keek venijnig mee, en liet een gespelten tong over zijn lippen glijden bij het zien van Avari's gescheurde jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:43 pm

Avari lag swijgend en kreunend van de pijn naar adem te snakken ..
ze keek naar de ork.
''wat kijk je vies zwijn kijk voor je '' snauwde ze.
ze kroop kreunend van de pijn naar een hoekje van de cel ..
ik ben sterk voor jou'' zei ze..
'' ik zal nooit orduin dienen'' zei ze zachtjes.
''hij kan me schoppen slaan ALLES!'' maar dienen zal ik nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:47 pm

Orduin draaide zich om, zijn zwarte mantel ruisde als blaadjes om hem heen.. "Nooit zeg je..?" Orduin hurkte bij haar neer, en schoot razendsnel naar haar keel. Hij hield hem vast, en hield haar met één arm de lucht in.. "Kijk in mijn ogen." Beveelde hij, en zijn ogen begonnen vreemd te veranderen van kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:48 pm

Avari keek snakkend naar adem in met haar mooie blauwe ogen in zijn afschuwelijke ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:51 pm

"latu hokarl tab gaab..." Odruin's ogen, ze sleepten de wil uit haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:53 pm

Avari snakte nog steeds naar adem .. ze kon zich niet verweren .
'' oke ik zal je dienen'' zei avari zachtjes.
'' maar je zult mij nooit helemaal in je macht kunnen krijgen'' zei ze er nog bij .
en ze plofte verzwakt neer . happend naar adem . en haar ogen stonden niet meer blauw maar werden leeg en zwart..
het leek of ze geen gevoel meer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyza jun 14, 2008 11:56 pm

"Ik hoop dat dat duidelijk is..." Odruin gooide haar met één simpele beweging terug. "Nu.. Wie is die Teorak..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:00 am

''Teorak is een Mens uit Numénor''hij was een moedige man waarvan ik hielt'' zei avari levenloos en zacht.
'' hij is een van de dapperste en sterkste mannen die ik ooit heb gezien'' en hij zal sauron verslaan ..
''en jou'' zei ze zachtjes erbij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:01 am

"dat laatste verstond ik maar niet.." Flusiterde hij met een venijnige grijns. "Hij is degene die Osgiliath's val heeft tegengehouden... Toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:06 am

'' ja knikte avari zachtjes'' hij is de gene ja ..
''maar laat hem met rust'' hij heeft je niks gedaan het is een gewone man met veel vecht kunsten ..
ik dacht dat jij alleen maar tegen grote zou vechten zei avari vlug.
ze probeerde op te staan toen orduin even niet keek .
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:08 am

"Klopt.." Orduin begon te ijsberen, met zijn hand onder zijn kin wrijvend.. "Dei teorak.. Hoe ziet hij eruit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:10 am

''uhm teorak heeft blond haar '' zei avari . mooie blauwe ogen en normale oren hij heeft een donker groen gewaad aan en een rare hoed op. dus eigelijk een hele normale man lachte avari .. avari loog dit allemaal bij elkaar op teorak te redden . ondertussen sloop ze steeds een stukje weg . ze wou de zweep van orduin pakken .
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:12 am

Orduin merkte de beweging op, maar liet haar begaan.. "Je liegt Avari.. Dat was tegen de afspraak.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:16 am

'' ik lieg niet. ik moest je vertellen hoe hij er uit zag . en dat heb ik gedaan'' zei avari .
ze liep stapje voor stapje naar de zweep toe ..

''HEBBES!!!'' zei avari .
''zo orduin heb je nu nog zo grote B*K'' avari stopt met de zweep in haar handen tegen over orduin .
en klikte keihard op de grond met de zweep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:17 am

"Ja." Orduin hief één hand op, en keek geconcentreerd anar de zweep. De zweep begon te gloeien van hitte, en Orduin liet hem, toen Avari had losgelaten, naar hem toezweven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:19 am

[i]NEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schreeuwde avari hard.
ze dook uit angst in elkaar.
''doe me gaan pijn'' asjeblieft''asjeblieft'' ik doe echt alles..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Emptyzo jun 15, 2008 12:22 am

"Beloof je het?" Orduin liet de zweep machtig knallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Martelkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Martelkamer   De Martelkamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Martelkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kingdom of the Ring :: Rhovanion :: Dol Guldûr-
Ga naar: