Kingdom of the Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zij die...

Ga naar beneden 
+3
Orduin
Nabooru
Zemberi
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zemberi

Zemberi


Aantal berichten : 12
Registration date : 17-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner:
Ras:

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 6:41 pm

Zemberi snakte naar adem .
toen orduin zijn hand van haar keel af haalde zei ze'' Hallo je hoeft mij niet te killen om te laten weten en voelen hoe erg ji sauron haat'' zei zemberi bitcherig. '' ik zie zo ook wel dat je hem haat'' maar waarom moet ik hier voor boeten '' toen wuifde zemberi naar orduin dat hij dichterbij moest komen.. '' laat me er asjeblieft uit dan verslaan we samen sauron en gaan we weg of wij gaan heersen over mordor'' zei zemberi '' is dat geen mooi idee?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn


Aantal berichten : 50
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 27 jaar
Partner: niemand
Ras: Witte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 6:44 pm

''Sauron is niet zo makkelijk'' zei Ayelinn die voor het eerst dat ze hier was iets zei
was Avari maar hier ik had er nooit alleen op uit moeten gaan dacht ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 8:23 pm

Orduin lachtte kil, en keek naar Ayelinn, en daarna weer naar Zemberi. "Jullie geloven toch niet écht dat ik Sauron zal verslaan?!" Orduin grimastte kwaad/ "Hij wéét dat ik hem haat. Hij heeft me betoverd, ik kán hem niet vernietigen.. De Ring houdt me tegen.." Zei Orduin verslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zemberi

Zemberi


Aantal berichten : 12
Registration date : 17-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner:
Ras:

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 8:48 pm

''blablabla'' zei zemberi.
'' haal me hier uit en laat me gaan aan dit thee kransje heb ik niks''
'' en GVD waarom zit ik in een kooi'' ik krijg een achterlijke naam zemberi . en dan word ik in een kooi geplaatst laat me gaan man '' schreeuwde zemberi naar orduin..
ze trok keihard aan de oren van orduin/..
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 8:50 pm

(Eigenlijk was Orduin al zo'n vijf meter van je vandaan XD)

"Mond houden, en nadenken, *$%$&!!!" Brulde Orduin, hij liet zijn zweep machtig knallen. "Ik heb een plan. Maar eerst ram ik deze vurigheid in de goede weg." Hij liet de zweep tegen de kooi opknallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn


Aantal berichten : 50
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 27 jaar
Partner: niemand
Ras: Witte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 8:53 pm

''ja nou ik heb hier niks mee te maken dus maak me effe los wil je'' zei Ayelinn
Terug naar boven Ga naar beneden
Orduin

Orduin


Aantal berichten : 42
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd:
Partner: -
Ras: Zwarte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 8:59 pm

Orduin liet de zweep gaan, en draaide zich abrupt om toen hij Ayelinn hoorde.. "Jij betn Barad Dûr binnengeslopen.. Wees blij dat je een uitgeleide krijgt... Neem dit aumlet." Orduin trok het amulet van zijn nek, en propte het in haar hand. "Ren de toren uit, neem je paard, en verdwijn, om nooit meer terug te komen in Mordor..." Zei Orduin ijskoud, waarna hij met zijn lange nagels de cape loshaakte, en ayelinn de deur uttrapte. "Het amulet beschermt je tegen de orks.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zemberi

Zemberi


Aantal berichten : 12
Registration date : 17-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner:
Ras:

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 9:05 pm

(ayelinn riep avari op zij moet bij orduin wezen)

De zweep knalde tegen Zemberi's vingers aan .
'' auw '' riep ze '' doe normaal gast..'' riep ze.
'' denk je nou echt dat ik ooit voor jullie zou gaan werken .. '' asjeblieft orduin ik heb wel op hetere dingen gestaan . en meegemaakt ik vind het alleen niet zo fijn dat die orks daarow zo zitten te kwijlen en jij doet of je alles bent maar je bent niks meer dan een zielig kwaad elfje dus maak me nu maar los weet je . '' zei zemberi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn


Aantal berichten : 50
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 27 jaar
Partner: niemand
Ras: Witte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 9:10 pm

''alsof ik hier ooit naar terug wil'' zei Ayelinn zacht ze rende de toren uit sprong op haar paard richting Avari
Terug naar boven Ga naar beneden
Avari

Avari


Aantal berichten : 88
Woonplaats : bij me buuren
Registration date : 13-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 21 jaar
Partner:
Ras: Mens uit Gondor

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 9:25 pm

( je moet mij nog oproepen dan had ik meteen binnen in mordor gestaan )
(oke nu weer on -topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zemberi

Zemberi


Aantal berichten : 12
Registration date : 17-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner:
Ras:

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 3:38 pm

'' hallo laat me hier niet alleen achter'' schreeuwde zemberi boos.
' heel elfjee blijf is hier'' riep ze
'' k blijf echt neit bij die freak hoor'' zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn


Aantal berichten : 50
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 27 jaar
Partner: niemand
Ras: Witte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 3:44 pm

Ayelinn kwam met Avari terug gereden ze had het amulent nog ''dit zal ons tegen de orks beschermen'' zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Éorman

Éorman


Aantal berichten : 1
Registration date : 20-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 36
Partner: -
Ras: Rohirrim

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 3:46 pm

(Jongens, Mordor kom je niet zomaar binnen! Het is helemaal bewaakt door zo veel gassies, waaronder Sauron zelf enz. daar kom je echt niet droog binnengereden Wink ! Als je Orduin wilt zien, moet je hem vragen naar je toe te komen, en dan komt 'ie wel Wink Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayelinn

Ayelinn


Aantal berichten : 50
Registration date : 14-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 27 jaar
Partner: niemand
Ras: Witte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 3:53 pm

(ik heb heel wat geschiedenis met Orduin en Sauron dus volgens mij kan ik er wel gewoon in hoor)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zemberi

Zemberi


Aantal berichten : 12
Registration date : 17-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner:
Ras:

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 3:53 pm

'' ze kkeek orduin vies aan ''
'' heey orduin. ga gewoon even naar die 2 blonden vrouwen toe'' gezellig toch ?''
zemebri probeerde zich er uit te lullen dat hij weg ging en zei kon proberen te ontsnappen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nabooru

Nabooru


Aantal berichten : 34
Registration date : 15-06-08

Character Sheet
Leeftijd: 25 jaar
Partner: niemand
Ras: Zwarte Elf

Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Emptyvr jun 20, 2008 11:39 pm

''kijk eens aan de veradster is terug'' zei Nabooru toen ze uit het raam keek naar Ayelinn en Avari ze was er opeens
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zij die... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij die...   Zij die... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zij die...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kingdom of the Ring :: Mordor & Haradwaith :: Barad Dûr-
Ga naar: