Avari liep verdwaald en opzoek naar avonturen door het woud. opeens zag ze 2 mannen in het bos . ze rende op de mannen af. ''NIET DOEN!'' riep ze .. je maakt de wezens banger dan ze al zijn.. ze zijn al zo schuw.. ''doe de zwaard en boog weg'' zei avari
Teorak Admin
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bussum Registration date : 13-06-08
Character Sheet Leeftijd: 89 Partner: - Ras: Mens van Numénor
Teorak keek verbaasd naar Avari, en knikte.. Hij stopte zijn zwaard terug in de schede, en reed in stapn nar Avari. "Wei bent u, vrouwe, u schijnt de elven van het diepe woud te kennen?"
Javi
Aantal berichten : 7 Leeftijd : 29 Registration date : 13-06-08
"Daar zal je het hebben.." Teorak keek alert naar Javi, en stapte geruisloos af. Hij boog even. "Gegroet, elf van het woud. Ik ben Teorak. Een Mens uit Eriador. Ik reis veel, en ken uw prinsen en koningen. Wie bent u?"
Javi
''DOE WEG DAT ZWAARD!!'' riep avari .. je maakt ze bang. avari rende op javi af en probeerde het zwaard uit zijn handen te trekken.. ''JE MAAKT ZE BANG!!'' riep ze nog een keer
Javi
"Hmm, ik ehb het vreemde gevoel dat je banmg bent voor iets, vrouwe.." Teorak negeerde Akoda even, en keek Avari diep in de ogen. "Wat moeten we niet bang maken..?"
Avari
Aantal berichten : 88 Woonplaats : bij me buuren Registration date : 13-06-08
Character Sheet Leeftijd: 21 jaar Partner: Ras: Mens uit Gondor
''iick,iick ben eowyn avari dochter van de koning van gondor'' zei ze ''maar iedereen noemt me avari. de wezens die hier wonen zei maanelfjes.. ze zijn erg klein maar heel sterk en erg snel bang.. ik smeek jullie maak ze niet bang .. ze kunnen erg gevaarlijk zijn ..
Teorak Admin
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bussum Registration date : 13-06-08
'' zo ongeveer '' zei avari. '' ik loop regelmatig hier '' maar ik ben een ander pad in gegaan en nu ben ik meerendeels verdwaald ja '' avari bloosde. ''st op van me eigelijk!'' zei ze
Teorak Admin
'' als ik u daarmee niet tot last ben. zou ik graag door u thuis worden gebracht'' zei avari. ze pakte de hand van teorak en sprong achterop het paard.
Teorak Admin