Aantal berichten : 88 Woonplaats : bij me buuren Registration date : 13-06-08
Character Sheet Leeftijd: 21 jaar Partner: Ras: Mens uit Gondor
Onderwerp: Re: De aanval vr jun 13, 2008 11:38 pm
avari legde teorak neer. en rende naar de kasteel toren . ''MANNE'' richt op de ogen niks anders.. parelimbux ren naar de vuurtoren bij de scheepshaven en steek het vuur aan . '' heye jullie 2 zorg dat de generaal en de orksleiders worden afgeleid. de rest doe ik zelf wel . avari sloot haar ogen . maakte haar haar los. deed haar handen in de lucht en zei :
El gobernante de los Dioses.Mich gebe Gestell, Mí por contra estos monsters. Yo usted antes de mi alma.. como mi tiempo. ...
toen de spreuk gedaan was kwam er een keiharde donderslag. de trollen werder geroosterd en de orks werden gebraden biggetjes. avari viel van zwakte op de grond . en stroppelde kruipend terug naar binnen . ''teork'' alles komt goed'' zei ze en viel toen neer.
Teorak Admin
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bussum Registration date : 13-06-08
Character Sheet Leeftijd: 89 Partner: - Ras: Mens van Numénor
Onderwerp: Re: De aanval vr jun 13, 2008 11:44 pm
Teorak voelde de kracht, en leit zijn boog vallen. hij stortte neer bij Avari, en legde een ranke hand op haar borst. "Le tyava mithoth..." Hij maakte een cirkeltje, en een paar fijne strepen erdoorheen gehaald.. Hij liet een gedeelte van zijn kracht inn haar overvloeien, en legde nu haar hoofd in zijn schoot. Hij zong zachtjes, terwijl hij buiten de kreten hoorde van de vluchtende, of brandende, vijanden...
Onderwerp: Re: De aanval vr jun 13, 2008 11:48 pm
avari kwam langzaam weer bij .. '' we hebben het gered '' zei avari lachend maar nog steeds zwak en verdufd. avari keek teorak aan . daarna sloot ze haar ogen enn viel in slaap. voorlopig zaten ze nog wel in die kelder tot alles veilig was.
Teorak Admin
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bussum Registration date : 13-06-08
Onderwerp: Re: De aanval za jun 14, 2008 2:33 pm
"Des te beter voor Gondor.." Zei Teorak zacht. Hij viel in slaap, en bleef bleek naast Avari liggen.
Een paar uren later werd hij wakker van gebons. zijn hoofd bonsde ook, maar dit waren de poorten. "Open mylady, het beleg is opgeheven!" riep een jongemannenstem aan de andere kant van de deur.
Teorak stond op, en wankelde naar de deur.. Hij sloeg ze open, en bekeek het slagveld buiten de poorten. Een waar bloedbad was er aangericht. Hij ees op Avari. "Uw Lady is een bekwaam vechter.. Verzxorg haar goed..." Hij floot, en hoopte dat hij gehinnik zou horen...
Een paar minuten daarna zag hij een diepzwarte vlek de trappen opkomen.. "Je leeft nog.." Zuchtte Teorak gelukkkig, en hij pakte zijn hengst bij de teugels.. Hijk stapte moeizaam op, en sistte even door zijn tandfen, vanwege een paar verwondingen..
"Laten we maar gaan.." Zei hij kalm, en zijn paard hinnikte, waarna het wegdraafde...
Avari
Onderwerp: Re: De aanval za jun 14, 2008 7:01 pm
avari werd naar een geneeskundige gebracht die nog in leven was. ze werd wakker en zafgg door de kieren van haaar ogen teorak weg draven . ''Ik zal over je waaken teorak'' zei ze zacht waarna ze weer moeizaam en krachtloos haar ogen dicht deed..
(heb je het flesje nog of niet?)
Udrûm
Aantal berichten : 10 Registration date : 13-06-08
Onderwerp: Re: De aanval zo jun 15, 2008 12:45 pm
Avari was terug in osgiliath na dat ze gevangen was genomen door orduin . een dienaar van sauron. en daar de hele nacht had gezeten .. ze liep de trap op. een paar dorpelingen kwamen naar haar toe en vroegen wat er was gebeurd . '' maak je gereed '' dat was het enige wat avari zei. '' er komt een nieuwe sterkere aanval'' en toen sloot avari de deuren van het paleis om even bij te komen
Brasil
Aantal berichten : 15 Registration date : 16-06-08
Character Sheet Leeftijd: 17 jaar Partner: niemand Ras: Tovenaar
Onderwerp: Re: De aanval ma jun 16, 2008 4:32 pm
Brasil was de mensen aan het afluisteren en had dit toevallig gehoord ''een aanval'' zei ze zonder geluid te maken
Avari
Onderwerp: Re: De aanval ma jun 16, 2008 10:46 pm
Avari kwam 2 uur later weer naar buiten . ''Allemaal gereed maken'' riep ze we moeten nog veel trainen we moeten sterker worden . opeens zag avari een nieuweling. ze liep voorzichtig naar haar toe .. '' goeiedag! mag ik vragen wie u bent en wat u hoer doet'' vroeg avari vriendelijk.
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:21 am
Brasil haar oren schoten omhoog en ze draaide zich om ''oh pardon ik ben Brasil'' zei ze
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:40 am
''hallo.brasil'' zei avari vriendelijk maar strikt. '' wat doet als als ik zo vrij mag zijn een elf zoals jij hier?'' vroeg avari. '' het kan hier behoorlijk gevaarlijk zijn voor elfven'' vooral nu er een aanval komt?'' jij bent toch niet toevallig voor de duisteren kant he?'' vroeg avari vragend.
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:43 am
''maar ik ben geen elf ik ben een tovenaares'' zei Brasil verast toen bedacht ze de dierlijke oren op haar hoofd ''oh die ja er ging een keer een spreuk zeg maar fout'' zei ze
Teorak Admin
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 2:40 pm
Teorak kwam ook terug de zaal in, nu met een glanzend witzilveren harnas aan. "Wie is dat?" vroeg hij een beetje bruusk aan Avai, en hij wees met een gehandschoende hand op Brasil.
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 4:43 pm
'' brasil '' zei avari '' ik weet ook niet wat ze hier doet '' ze is een tovenaarres zegt ze '' '' maar alleen mensen komen hier'' zei avari . '' maar ik stle de vraag nog een keer '' zei avari ./ '' wat brengt jou hier en wat doe je hier?''
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 7:20 pm
''nou mag ik ook een keer zeg ik hoeft toch niet alleen maar te blijven waar ik geboren ben mij kun je niet in een kooi plaatsen'' zei Brasil ze voelde zich eigenlijk een beetje beledigd
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 7:34 pm
'' nou nou'' zei avari'' ik vraag het gewoon wat ik bedoel is dat er niet zo snel een tovenaar of elf hier zou komen ze worden hier erg snel afgekraakt door de mensen . dta bedoel ik er mee'' zei averi
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:00 pm
''oh dus alleen omdat we nou net iets anders zijn zijn we opeens niet meer welom in de stewden van de mensen'' zei Brasil opgefokt
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:24 pm
'' dat zeg ik niet'' zei avari luister is goed naar wat ik zeg . '' ik verwacht niet snel elfen of tovenaars of wat dan ook hier omdat de dorpelingen ze afkraken en uitschelden '' dat zeg ik zei avari .
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 8:26 pm
''sorry dat ik zo boos deed soms laat ik me even gaan'' zei Brasil en haar dierlijke oren hingen slap
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:13 pm
'' het maakt niet uit '' zei avari '' kom maar even mee naar binnen zoals ik al zei de dorpelingen zijn niet zo aardig tegen andere dus je kunt beter mee naar het paleis'' zei avari .'' maar sorry het kan niet te lang want we verwachten een aanval en we moetenn nog veel voorbereiden '' zei avari . ze glimlachte naar teorak en liep met brasil mee naar binnen .
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:15 pm
''moet ik misschien helpen?'' vroeg Brasil aan Avari
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:20 pm
''Er valt niet veel te helpen'' zei avari . '' het is voornamelijk smeken tegen orduin om deze stad te sparen'' '' en dit is Teorak hij is de moedigste en sterkste vechten van iedereen en zal samen vechten met mij volk'' zei avari trots en keek teorak aan .
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:23 pm
''aangenaam'' zei Brasil tegen Teorak ''weet je het zeker je kan altijd op mijn hulp rekenen'' zei ze tegen Avari
Avari
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:24 pm
'' ik weet het zeker maar als ik je nodig heb zal ik het zeggen'' zei avari '' of heb je een oproep code of iets dat ik je met nood kan oproepen?'' vroeg ze
Brasil
Onderwerp: Re: De aanval di jun 17, 2008 9:29 pm
Brasil deed een van haar armenbanden af en gaf deze aan Avari ''je hoeft alleen maar de robijn in te drukken'' zei ze